Az OMS sikerének egyik kulcstényezője a non-food területen végzett leltárak.

Kezdettől fogva nem szolgáltatásként tekintünk a leltározásra, hanem egy mindenre kiterjedő csomagként az ügyfeleink számára. A folyamatos fejlesztés és a minőségirányítás biztosítja a bizalmat és a megbízhatóságot. Ennek eredményeképpen az OMS teljes online képet nyújt az Ön leltárkészletéről.

Az OMS Európában ismert és elterjedt.

Több mint 1500 leltárral foglalkozó munkatársunkkal garantáljuk az Ön leltárának magas színvonalú végrehajtását.

Az Ön előnyei áttekinthetően

Leltározási csapatunkat az Ön projektjéhez igazítjuk.
Használja ki többéves tapasztalatunkat a leltározás terén.
  Leltározási folyamataink állandó fejlesztése.
  A projektalapú menetrendtervezés lehetővé teszi, hogy a leltárak a lehető legrövidebb időn belül elvégezhetők legyenek Európa-szerte.

Ön nélkül nem megy.

A leltározást részletesen meg kell tervezni. Az időpontok tervezéssel kezdjük, figyelembe véve az Ön igényeit. Az Ön üzletét még nem leltározta egyetlen szolgáltató sem, vagy nem készült el megbízhatóan? Szívesen támogatjuk Önt, ha szükséges, pl. a leltári területegységek létrehozásában. A leltározás időpontja előtt 4-8 héttel a csoportvezetőnk és az üzletvezetés közötti előzetes egyeztetésen közösen megbeszéljük a legfontosabb pontokat. Az Ön üzletében végzett leltározás során csapatunk az üzletben található összes árucikket rögzíti. A továbbított adatokat ezután egy másik csapattag ellenőrzi. Az OMS leltárkészítés pontosságában megbízhat. Egynél több üzlete van? Nem probléma – mi az Ön igényeihez igazítjuk a tervezést és a személyzetet. Leltározó munkatársaink sokéves leltározási tapasztalattal rendelkeznek az OMS-nél. Az elektromos cikkek, kozmetikumok, ruházati cikkek és az ipar területén gyakran foglalkozunk nagy értékű tételekkel, amelyeket típusonként és így egyedi szkenneléssel rögzítünk. Az őszinteség és a komoly hozzáállás a bizalmi együttműködés alapja.

„Nagy megbecsülést tapasztalok ügyfeleink részéről”

A csapatban való együttműködésre sok ügyfelünk felfigyel, így a projekt befejezése után már a következő évre szóló megrendelésre kötelezi el magát.
Silvia Meier, A NON-FOOD SZEKTOR ÜGYFÉLELÉGEDETTSÉGI MENEDZSERE

Mindent előkészítünk.

Munkatársaink jól összeszokott csapatok, akik stratégiailag úgy készítik elő az Ön üzletét, hogy gyors és feltűnésmentes leltározás valósulhasson meg. Ez a jó tervezésnek és a kiváló munkatársaknak köszönhető.
Csapataink a leltározás időpontja előtt megkapják a területbeosztást, így a leltározást már az áruházba érkezésükkor megkezdhetik.
Saját fejlesztésű leltárszoftverünk a leltározás során élő számadatokat mutat, így mindig mindent szem előtt tarthat. Technológiánkat informatikai szakemberek állítják be és éjjel-nappal támogatják, így egy műszaki hiba gyakorlatilag kizárt.